Tere tulemast! Logi sisse või Registreeru kasutajaks

Tellimistingimused

Üldised tellimistingimused kehtivad Elamise Kergus OÜ (edaspidi nimetatud Elamise Kergus) e-poes www.elamisekergus.ee (edaspidi nimetatud E-pood) asuvate toodete tellimiskeskkonna vahendusel tellimisel tekkivate õigussuhete kohta.

Lisaks käesolevatele üldistele tellimistingimustele reguleerivad Tellija ja Elamise Kerguse vahelisi suhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusnormid, Elamise Kerguse klientide isikuandmete töötlemise kord (privaatsus), saadaval www.elamisekergus.ee/privaatsus.

Käesolevate üldiste tellimistingimuste, privaatsuse ning kehtivate e-poe toodete hinnakirjaga on võimalik tutvuda Elamise Kerguse kodulehel.

 

Toodete tellimise kord

Toodete tellimiseks ei pea Tellija registreerima end Elamise Kerguse e-poe kasutajaks. Tellija valib soovitud toote(d), määrab iga toote koguse, toodete eest tasumise ning kohaletoimetamise viisi. Enne tellimuse lõplikku kinnitamist on Tellijal võimalik tellimus üle vaadata ning muuta esitatud tellimust. Pärast tellimuse üle vaatamist Tellija kinnitab tellimuse.

Kõik e-poes näidatud toodete hinnad sisaldavad käibemaksu. Tellitud toodete hinnale lisandub toodete kohaletoimetamise tasu vastavalt Tellija poolt valitud kohaletoimetamise viisile.

Tellija poolt kinnitatud tellimuse eest on Elamise Kergusele võimalik tasuda Maksekeskuse lingi abil või pangaülekandega arve alusel, andes sellekohasest soovist teada pärast tellimuse tegemist meiliaadressile info@elamisekergus.ee. Tehingud arveldatakse eurodes. Tellija ja Elamise Kerguse vaheline leping loetakse sõlmituks pärast seda kui Tellija on tellimuse kinnitanud ja Elamise Kergus on edastanud Tellijale tellimuse kinnituse. Tellimus jõustub Elamise Kerguse poolt Tellijale toote välja saatmisega.

 

Toodete kohaletoimetamine

Tellitud tooted toimetab Elamise Kergus Tellijale vastavalt Tellija poolt tellimuse esitamisel valitud viisile kas Itella SmartPOSTi või Omniva pakiautomaadi kaudu. Samuti võib Tellija kaubale ise järele tulla eelnevalt kokkulepitud ajal Randverre (Viimsi vald).

Kohaletoimetamise viisi valib Tellija tellimuse vormistamisel. Kohaletoimetamise hinnad on fikseeritud hinnakirjas, mis on Tellijale nähtav ka tellimuse vormistamisel.

Kohaletoimetamise hind sõltub ostukorvi lisatud toodete kaalust ja paki suurusest ning arvutatakse automaatselt. 

Omniva pakiautomaadi saatekulu on vastavalt tellimuse kaalule 2,82€ / 3,59€ / 4,79€.

SmartPOSTi pakiautomaati saatekulu on vastavalt tellimuse kaalule 2,82€ / 3,62€ / 4,86€.

 

Toodete kohaletoimetamise aeg

Toode toimetatakse Tellijani üldjuhul 1-3 tööpäeva jooksul. Juhul kui kohaletoimetamisel esineb viivitusi, võetakse Tellijaga esimesel võimalusel ühendust. 

SmartPOST:

Tellimuse pakiautomaati saabumisel saadetakse Tellija mobiilile ja e-posti aadressile sõnum, mis sisaldab pakiautomaadi asukohta, lahtiolekuaegasid ja personaalset uksekoodi. Koodi sisestamisel pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile avaneb pakiautomaadi uks ning Tellija saab paki kätte.

Saadetisi hoiustatakse tasuta SmartPOSTi pakiautomaadis 7 kalendripäeva, alates sõnumi saatmisest Tellija mobiilile ja/või e-posti aadressile. Saaja soovil on võimalik 7 päevast hoiutähtaega pikendada veel 7 päeva võrra, mis on saajale tasuta.

Omniva:

Peale teavitava SMS-i saamist saab Tellija sisestada SMS-iga saadud uksekoodi pakiautomaadi puutetundlikule ekraanile ning võtta paki avanenud pakiautomaadi uksest.
Paki saabumisest teavitava SMS-i saatmise järel hoiustatakse saadetist pakiautomaadis 7 päeva.

 

Tarbija õigus tellimusest taganeda

Tarbijast Tellijal (edaspidi nimetatud Tarbija) on õigus toodete tellimusest põhjust avaldamata taganeda alates tellimuse tegemisest kuni toodete kätte saamisele järgneva 14 kalendripäeva jooksul, kuid ainult juhul kui toode on avamata kujul. Tellimuse tühistamiseks tuleb Tellijal võtta Elamise Kergusega ühendust telefonil +372 5290139 või saata vastavasisuline e-kiri aadressile info@elamisekergus.ee.

Juhul kui Tarbija taganeb tellimusest, siis kohustub Tarbija tagastama kasutamata ning kahjustamata tooted viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisoovi esitamisest. Tarbija peab tagastama tooted pakiautomaadi vahendusel. 

SmartPOSTi pakiautomaadi vahendusel tellitud kauba tagastamine:

Saajal on võimalus internetipoest tellitud kaup pakiautomaadiga 14 päeva jooksul saatjale tagastada. Saadetise saab tagastada sama uksekoodiga, mis kättesaamisel, Eestis asuvatest SmartPOSTi pakiautomaatidest. 

Omniva pakiautomaadi vahendusel tellitud kauba tagastamine:

Tellija tagastab tellitud kauba pakiautomaadi vahendusel Elamise Kergusele Omniva erakliendi tingimuste ja hinnakirja järgselt. 

Mõlema tagastusviisi puhul kannab Tarbija tellimusest taganemisel toodete tagastamise kulud. Kui Tarbija kasutab tagastamiseks SmartPOSTi uksekoodi, siis sellisel viisil tagastatud tellimuse saatmiskulu tasaarveldatakse maha Tarbijale tagastatavast tellimuse summast. 

Elamise Kergus tagastab Tarbijale tagastatud toodete eest tasutud summa ja kohaletoimetamise tasu ulatuses, mis vastab Tellija poolt tasutud summale, kuid mitte rohkem kui soodsaim piirkonnas kohaletoimetamiseks valitud transpordiviisi hind. Juhul kui Tarbija tagastab tellitud tooted osaliselt, siis Elamise Kergus tagastab kohaletoimetamiskulud proportsionaalselt tellitud toodete arvuga. Elamise Kergus tagastab raha hiljemalt 14 kalendripäeva jooksul taganemisteate saamisest arvates, kuid mitte varem kui 3 tööpäeva jooksul Tellija poolt tagastatud toodete kättesaamisest. Elamise Kergus tagastab Tarbijale saatmise kulud täies ulatuses juhul kui taganemise põhjuseks on puudustega või vale toode.

Juhul, kui Tellija poolt tagastatud toode on kasutatud, siis on Elamise Kergusel õigus nõuda kahju hüvitamist toote müügihinna ulatuses. Nimetatud summa arvatakse maha Tellijale tagastatavast summast.

 

Tellija õigused

Tellijal on õigus tellida tooteid e-poes Elamise Kerguse poolt sätestatud hinnaga ja fikseeritud tingimustel. Tellijale saadetav toode peab olema korrektne ja komplektne ning vastama Elamise Kerguse poolt fikseeritud tingimustele.

Tootel puuduse olemasolu korral asendatakse toode sama tootega, välja arvatud juhul kui vastavat toodet ei ole enam müügil. Kui vastavat toodet ei ole enam müügil, siis Tellija valikul toode asendatakse või müügileping lõpetatakse ja tagastatakse Tellijale toote maksumus. Tellijal on õigus toote lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele.

 

Tellija kohustused

Tellimuse vormistamisel on Tellija kohustatud esitama tellimuse teostamiseks vajalikud andmed: ees- ja perekonnanimi,  kontakttelefon ning võimalusel e-posti aadress.

Juhul, kui Tellija ja toote saaja on erinevad, peab Tellija esitama andmed ka saaja kohta. Kui Tellija esitatud andmed on vigased ja/või mittetäielikud, ei garanteeri Elamise Kergus toote tellimuse nõuetekohast täitmist. Võimaluse korral võtab Elamise Kergus Tellijaga ühendust, et täpsustada vigaseid või mittetäielikke andmeid.

Tellimuse vormistamisel kinnitab Tellija, et on nõus käesolevates üldistes tellimistingimustes sätestatud tingimustega ning kohustub neid täitma.

 

Elamise Kerguse õigused

Elamise Kergusel on õigus muuta käesolevaid üldiseid tellimistingimusi ilma ette teatamata, avaldades uued kehtivad tingimused internetikeskkonnas. Elamise Kergusel on õigus igal ajal ette teatamata muuta e-poe hinnakirja avaldades uue hinnakirja internetikeskkonnas. Elamise Kergusel on õigus tellimuse aktsepteerimisest loobuda või tellimuse täitmisest loobuda, näiteks juhul kui hinnakirjas on avaldatud ekslikult vale hind. 

 

Elamise Kerguse kohustused

Elamise Kergus kohustub Tellijani toimetama korrektsed ja komplektsed toote(d) ning vastu võtma ja dokumenteerima kõik Tellija pretensioonid. Elamise Kergus kohustub Tellija pretensiooni lahendama 7 tööpäeva jooksul juhul kui pretensiooni põhjused on Tellijast mittesõltuvad. Juhul kui pretensiooni põhjus on Tellija põhjustatud, peab Tellija selle koheselt kõrvaldama. Elamise Kergus kohustub välja vahetama toodete praakeksemplarid.

Kõik pooltevahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkuleppele ei jõuta ja Tellija soovib jätkata kaebuse esitamisega, siis on Tellijal õigus pöörduda Tarbijakaitseameti Tarbijavaidluste komisjoni poole aadressil Rahukohtu 2, Tallinn 10130 või veebiaadressil www.komisjon.ee. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta.

Küsimuste tekkimisel helistage tööpäeviti kella 9-17 telefonil +372 5290139 või kirjutage e-posti aadressil info@elamisekergus.ee.