Kas minu tellimus on pakendatud keskkonnasõbralikult?

Pakendame kõik tellimused plastivabalt, kasutades paberit, pappkarpe, pabersilte ja –teipi. Kasutame enamasti teise ringi pakendeid. Kõik meie tellimuste pakendid on korduvalt kasutatavad ja ümbertöödeldavad. Soovi korral võib meile Kalaranna poodi tuua kodus üle jäävaid väiksemaid transpordipakendeid ja toidupoe paberkotte – saadame need tellimusi pakendades uuele ringile.

Õrnade või kergesti purunevate toodete kaitsmiseks kasutame vajadusel kord juba kasutuses olnud mullikilet.

Milliseid kohaletoimetamise viise pakute?

Postitame tellimused Itella Smartposti, DPD ja Omniva pakiautomaatidesse või saadame DPD või Omniva kulleriga. Samuti saab tellimusele ise järele tulla meie elustiilipoodi Tallinnas, Kalaranna 8/2.

Kas ma saan tellida ka välismaale?

Jah, Soome saadame Itella pakiautomaatidesse, Lätti ja Leetu Venipak kulleriga, kõikidesse teistesse riikidesse kokku lepitud viisil. Palun vormista oma soovitud tarneaadress ostukorvis. Transpordi maksumust kuvatakse automaatselt.

Milline on paki saatmiskulu?

Omniva pakiautomaatidesse – 2,71€.
Itella pakiautomaatidesse – 2,84€.
DPD pakiautomaat & pickup – 2,90€.
Omniva kuller – 7,50€.
DPD kuller – 10,50€.

Kui Sinu tellimus ületab 119€, toimetame selle pakiautomaati tasuta.

Kõikide muude saatmisviiside maksumus täpsustatakse enne tellimuse eest tasumist.

Millal minu tellimus täidetakse?

Postitame tellimused alati järgmisel tööpäeval.

Tellimus jõuab Eesti-siseselt üldjuhul kohale kuni 3 päeva jooksul.

Kas ma saan pärast tellimuse esitamist seda muuta?

Kui tellisid kogemata vale toote ja soovid midagi muuta, kirjuta või helista kohe ning teeme Sinu tellimusse parandused. Kui pakk on juba meie poolt teele läinud, tuleb tooteid ümber vahetada tagastamise teel.

Kui soovid lisada juba esitatud tellimusele tooteid, kirjuta või helista esimesel võimalusel. Kui pakk ei ole veel teele läinud, pakime need sulle lisaks ja hoiame kokku saatmistasudelt.

Mida teha kui mu tellimus ei ole minuni jõudnud?

Väga vähesed pakid jäävad ekslema või lähevad kaotsi, kuid kui Sulle tundub, et Sinu tellimusega on niimoodi juhtunud, võta kindlasti ühendust ja kontrollime üle.

Tellimuse täitmise kinnituskirjas on ka Sinu poolt valitud tarneviisi paki jälgimise link.